FAQ

1. JAK DZIAŁA WYPOŻYCZALNIA TOREBEK?

Wybierz  torebkę , która najbardziej odpowiada Twoim oczekiwaniom. W wyborze pomogą Ci dostępne filtry, dzięki którym możesz wyszukiwać torebki m.in. według projektanta, rodzaju,  dostępności, koloru.

Określ dzień, w którym chcesz otrzymać torebkę. Pamiętaj, że okres wypożyczenia wynosi minimum 2 dni ( pierwszy dzień, to dzień w którym nosisz torebkę, ostatni dzień najmu to dzień, w którym oddajesz torebkę kurierowi). • Dodaj torebkę do koszyka i zapłać• Ciesz się torebką od najlepszych projektantów świata!

Kiedy skończy się Twój termin najmu, zapakuj torebkę do pudełka, najlepiej do tego, w którym ją otrzymałaś i przekaż zamówionemu przez naszą firmę kurierowi.


2. ILE KOSZTUJE PRZESYŁKA?

Nie martw się o koszty kuriera, my opłacimy kurierów za Ciebie.


3. CZY KURIER MOŻE DOSTARCZYĆ TOREBKĘ DO PRACY?

Kurier dostarczy zamówienie na dowolny podany przez Ciebie adres ( do domu, do pracy…), ale tylko do rąk własnych. 


4. CZY MOGĘ SAMA ZAMÓWIĆ KURIERA?

Nie, my zamówimy kuriera za Ciebie. 


5. CZY WYSYŁACIE PRZESYŁKI DO PACZKOMATU?

Nie, nie wysyłamy przesyłek do paczkomatu.


6. JAKIE SĄ METODY PŁATNOŚCI?

Za wypożyczoną lub zakupioną torebkę można zapłacić kartą płatniczą albo szybkim przelewem korzystając z serwisu Przelewy24.pl. 


7. CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ GDY WYPOŻYCZAM ALBO KUPUJĘ TOREBKĘ?

Nie, możesz wypożyczyć albo kupić torebkę bez rejestracji, jednak rejestracja będzie Ci pomocna  przy następnych zamówieniach, bo wierzymy, że będziesz do Nas wracać;) 


8. CZY TOREBKI SĄ ORYGINALNE?

Wszystkie torebki w naszym sklepie i wypożyczalni są autentyczne, co potwierdzamy odpowiednimi certyfikatami i numerami seryjnymi (w zależności od producenta).


9. CO SIĘ STANIE GDY ZNISZCZĘ TOREBKĘ?

W przypadku gdy odeślesz do nasz torebkę uszkodzoną, nasi pracownicy określą procentowo stopień uszkodzenia i wyślą Ci informację jaką kwotę musisz nam zapłacić, aby doprowadzić torebkę do stanu z przed wypożyczenia. W skrajnym przypadku gdy stopień uszkodzeń jest na tyle duży, że dyskwalifikuje torebkę z dalszego użytkowania, będziesz musiała zwrócić nam równowartość za całą torebkę. 


10. CO SIĘ STANIE GDY ZGUBIĘ TOREBKĘ?

W przypadku gdy zgubisz torebkę, będziesz musiała zwrócić nam równowartość ceny torebki wg stanu na dzień wypożyczenia.


11. JAK CZYSZCZONE SĄ TOREBKI?

Torebki są czyszczone przez naszych pracowników po każdym najmie specjalnymi preparatami i dezynfekowane (ozonowane). 


12. JAK DŁUGO TRWA WYPOŻYCZENIE TOREBKI?

Okres wypożyczenia wynosi minimum 2 dni. Reszta zależy tylko od Ciebie.


13. KIEDY TRACĘ PRAWO DO ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZY WYPOŻYCZANIU?

Prawo do odstąpienia od umowy tracisz w momencie gdy My wykonamy usługę zgodną z ustaleniami. Jeśli otrzymasz torebkę, a jest ona według Ciebie nieprzydatna do użycia, to możesz ją zareklamować. 


14. CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Każde zamówienie można anulować nie później niż 3 dni przed datą wysłania torebki.


15. CO JEŚLI DZIEŃ ZWROTU WYPADA W DZIEŃ WOLNY OD PRACY?

Jeśli dzień zwrotu wypada w dni ustawowo wolne od pracy, torebkę należy odesłać następnego dnia roboczego.


16. CO SIĘ STANIE JEŚLI NIE ZWRÓCĘ TOREBKI W USTALONYM DNIU?

Za opóźnienia w zwrocie torebki naliczymy Ci opłatę w wysokości 10% ceny katalogowej torebki za każdy dzień zwłoki. W przypadku, gdy nie otrzymamy torebki w przeciągu 7 dni, uznamy, że tak Ci się ona spodobała, że chcesz ją zatrzymać, zatem naliczymy opłatę równą cenie katalogowej torebki. 


17. BARDZO SPODOBAŁA MI SIĘ WYPOŻYCZONA TOREBKA, CZY MOGĘ JĄ ODKUPIĆ BEZ ODSYŁANIA?

Oczywiście, jeśli tylko nie jest ona zarezerwowana w naszym kalendarzu.


18. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONĄ TOREBKĘ BO NIE SPEŁNIA MOICH OCZEKIWAŃ?

Oczywiście, konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Warunkiem  zwrotu torebki jest zachowanie przyczepionej do torebki naszej metki kontrolnej.